söndag 11 september 2011

Vecka 38

Är nu långt in i vecka 38. För någon dag sedan trodde vi att det var dags, men bara lur lur... Jag hade värkar i 4 timmar och hade så ont att jag var tvungen att hänga mig mot saker här hemma och försöka andas. Peter och Gustav skyndade med att sätta ihop spjälsängen medan jag strök de nya lakanen och bäddade fint! =)
Sen lugnade det sig... Haha! Men sängen blev bäddad och står nu prydligt och fint på sin plats i vårt sovrum. Jag är så säker på att jag kommer att gå över tiden, trots alla förvärkar. Jag tror inte att bebis tittar ut innan första helgen i okt. Bombsäkert! Tänk om jag blir igångsatt igen till och med? Hmm...



I vecka 38 är bebis ca 50 cm lång och väger 3200 gram.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Spännande spännande! Det närmar sig! :)

Annie sa...

Ja nu är det verkligen nära!! Spääänande!

lisa sa...

Fin du är!! Är så nyfiken :D