onsdag 7 september 2011

Blogga bort bekymmer?!

Har varit mycket gnäll från min sida här på sistone. Men det känns bara bättre att få skriva av sig sina bekymmer. Idag kom en leverans med speciella beställningar jag gjort åt mina kunder. Och 2 st av dem var fel! En pyjamas som kom och var sönder i dragkedjan och en annan tröja som kom i fel färg! Så nu har både jag & Peter fått ringa runt och försöka fixa detta på bästa sett. Sen hade jag glömt bort att vi skulle vara med och visa upp våra kläder på en modevisning i oktober så nu fick vi ta hand om det med. Vilket är kul, visserligen! Åkte till butiken innan för att byta av Peter hade jag tänkt, men Gustav hann göra mig så arg att jag åkte hem med honom istället. Han är riktigt trotsig den där lilla, kan vara! I bilen på vägen hem fick jag hålla bölandet inom mig. Jag var skitarg på Gustavs beteende, trött, ont i huvudet, ont i ryggen och ville bara aslipa för att lätta på trycket!

Nu är jag och Gustav bästisar igen och har gosat och ätit mellanmål. Han är så fin min kille.... Men han kan vara riiiiktigt jobbig när han väl sätter igång! Usch, denna trotsålder!

Sitter just nu med den värsta ryggvärken hittills och förvärkar som heter duga! Så stressad som bebisens mamma är just nu påverkar säkert lille bebisen i magen. Jag har så svårt att slappna av nu när allt blev så fel idag. Sen måste jag och Peter gå igenom hela kollektionen inför morgondagens leverantörsträff och se vad vi behöver köpa in.

Trots att jag är gnällig och sur just nu, så är jag glad. Jag är så glad över att vi är friska och att vi har varandra. Man ska inte ta något eller någon förgiven. Älska varje dag, lev varje dag som om den vore din sista... Kärlek, kärlek, kärlek...... Ta hand om varandra, krama och håll om varandra. Säg till den du älskar varje dag att du gör det.... Älskar.....

Inga kommentarer: