torsdag 22 september 2011

5 dagar kvar...

Nedräkningen till dagen BEBIS är i full gång. Det kan ena stunden vara hur lugnt som helst i magen, sen kan det dra igång helt plötsligt med förvärkar och sammandragningar så man verkligen börjar undra om de är på G nu??... Hade massvis med förvärkar hela dagen igår, sen har natten varit superlugn och jag har för en gångs skull sovit bättre än vanligt! Så skönt att vakna utvilad! Idag har jag också haft mycket förvärkar, men oregelbundet, visserligen rätt smärtsamma, men inga ordentliga värkar alls.... Inte ens en liten slempropp vill visa sig! Usch.... Jag längtar ju så mycket nu! Jag vill ha min bebis!

Idag har jag städat här hemma. Sen har jag jobbat mellan varven.... Ikväll blir det mera jobb (tyvärr!!) Men det tar nog bara en timme ungefär. Har fixat barnvakt då jag och Peter ska träffa ett liten gäng med barnmodeller som ska prova ut kläder till modevisningen som är den 13:e okt. Lite kul faktiskt! Ska träffa fler på lördag efter stängning med och prova ut lite mer kläder.

Nu ska jag göra i ordning mig själv och min son så vi vågar visa oss för världen. =)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: