söndag 11 september 2011

Familjemysdag!

Idag står det familjemysdag på vårt schema! Vi började dagen med morgon-familjemys i sängen efter 11 timmars sömn! Jag och Peter stupade nämligen i sängen igår innan kl hann slå 21.00. Skittrötta!
Nu ska vi snart gå upp (vi ligger fortfarande i sängen, så skönt!) och äta frukost! Sen blir det förmodligen en promenad om min kropp tillåter. Och efter det ska vi åka in till stan för att gå på bio. Vi fick biobiljetter till filmen Smurfarna av min kära bror så nu ska jag, Peter och Gustav gå på bio för första gången. Spännande att se hur detta kommer att gå! =)

Efter det blir det kanske en sväng på A6 för att titta lite... och en sväng till Willys får det nog bli med. Till kvällen blir det nog att baka lite scones kanske.... Det är ju så gott!

Imorgon ska jag egentligen vara mammaledig..... Men ska jobba några timmar ändå. Nu när alla beställningar inför våren är färdiga måste jag gå igenom allt och kolla så vi inte missat något viktigt med mera. Är speciellt nöjd med vårkollektionen till baby-pojk! Och vårkollektionen från Geggamoja är fantastisk! Maxomorras med, såklart! =)
Det kommer även jättefina vårjackor från Didriksons! Verkligen superfina! KULIGT!!


Dessa ljuvligheter kommer snart till butik med!

www.gustavochlillan.blogspot.com

Inga kommentarer: