torsdag 15 september 2011

Blixthuvudvärk, gött!

Igår kändes det bättre när jag vaknade. Lite i alla fall.... Det blev ändå alvedon till frukost, middag, eftermiddag och kväll. Jag får ju i princip aldrig feber. Istället får jag sådan vansinnig huvudvärk som om en blixt slår ner i huvudet på mig! Igår på dagen var jag faktiskt rätt pigg. Jag och Gustav hjälpte pappa Peter i butiken med MEGA-leveransen som kom i måndags.. Eller var det i tisdags?... Jag kommer inte ihåg.... I alla fall.... Vid halv 3 åkte jag och Gustav hem.
Mamma hade frågat mig dagen innan om vi kände för att följa med till A6 en sväng (igår då) och jag kände mig pigg så vi följde med. Började med en fika på Ikea (såklart) Den är obligatorisk!

Så fort vi kom in på A6 fick jag tillbaka denna gräsliga huvudvärken. Det kändes som om jag skulle bli blind! Fick gå till apoteket och köpa mer alvedon. Gustav satt som en ängel i vagnen hela tiden, som tur var! Men den här huvudvärken, fy sjutton! Ena stunden var det bra och ena stunden slog blixten ner... Lustigt!

Idag blir det att ta det lugnt! Känner att jag inte orkar mycket idag.. Men jag ser mycket fram emot ett trevligt besök av min vän Sandra och hennes 2 små. De ska komma hit och äta lite lunch medan deras hund blir fin på hundsalongen! =)

Imorgon blir det dagis för Gustavs del ändå. Jag och Peter måste få i ordning i butiken innan helgen. Jag är verkligen en arbetsnarkoman! Jag älskar mitt jobb just nu! Lite för mycket.....

2 kommentarer:

Sandra sa...

Usch vad jobbigt det låter med huvudvärken! :( Du får säga ifrån om du inte orkar att vi kommer. Det viktigaste är ju att du tar tid till att ta hand om dig själv! Puss!

Anonym sa...

Kolla blodtrycket så det inte är det som ställer till huvudvärk!