måndag 5 september 2011

Mammaledig?

Näsch.... Jag?! Mammaledig?? Idag är det jag som jobbar. Peter ligger hemma i feber. Som tur är mår jag faktiskt bra idag! Hade inget ont alls när jag lämnade hemmet i förmiddags. Nu tyvärr efter att ha stått upp i 4 timmar har jag ont i ryggen och fötterna.... Peter kommer senare och byter av mig.... Man får dela på det, helt enkelt.... Så är det ju nu.

Jag har hunnit ikapp mycket i allt pappersarbete nu i alla fall. Har lagt in alla fakturor för betalning, beställt accessoarer inför höst och vinter. Fixat med massa specialbeställningar åt kunder som vill ha Geggamoja! (Vem vill inte ha helst en hel garderob med Geggamoja-kläder till sina barn??!! Det finns ju inget bättre!) Geggamoja är bäst! Där snackar vi kvalité med välarbetade och genomtänkta plagg!


Inga kommentarer: