måndag 12 september 2011

Förkyld...

Vaknade idag och var helt igentäppt i näsan. Vart kom detta ifrån? Jag har ju haft väldigt ont i halsen, men det är ju typ en vecka sen nu. Konstigt! Jaja.... Så det här med att jag skulle åka och jobba idag blir det inget av. Jag jobbade hemifrån i morse med skyltmaterial och grejs och det jag skulle fixa med vårens beställningar får faktiskt vänta lite. Dock inte för länge! Man vet ju aldrig när lille bebis bestämmer sig för att titta ut och jag vill verkligen bli färdig innan det. Men men... Det blir ju som det blir och det blir aldrig som man tänkt sig. Eller hur säger man? =)

Istället för att åka och jobba nu på förmiddagen så fick jag fint besök av vännen Bella. Hon kom förbi på lite förmiddagskaffe. Jättetrevligt!

Nu har jag precis fått Gustav att sova och ska faktiskt gå och lägga mig själv en stund. Om jag är pigg sen ska jag ge mig på att baka en butterkaka och bullar om degen räcker till det med. Jag har aldrig bakat en butterkaka innan så det ska bli spännande. Har lovat min bror en hembakad sådan så det ska han få! =)
Han var ju en så fantastisk barnvakt åt Gustav i lördags, så att baka något till honom är ju det minsta jag kan göra som tack.

Inga kommentarer: