lördag 17 september 2011

10 dagar kvar till BF

Idag är det 10 dagar kvar till beräknad förlossning! Det är tungt och knöligt, men känner ändå att jag klarar mig bra fortfarande. Jag är så inställd på att gå över tiden i alla fall. Det som är mest jobbigt nu är denna jobbiga förkylning & huvudvärken!! Jag blir tokig! 2 alvedon räcker ju inte.... Det gör så ont att jag bara vill blunda och försvinna ett litet, litet tag.... Men det går ju inte..... Efter 4 alvedon brukar det släppa ett tag och jag mår bra över dagen. 4 dagen i rad nu med denna gräsliga huvudvärken.... Men men.... Det går väl över!

I morgon ska vi på 70-årskalas så idag blir det att åka till stora staden efter jobbet och leta present. Det är ingen mindre än Peters far som fyller 70 år!

Nu kommer Peter med mer alvedon till mig! Tack och lov!

PUSS!!

Inga kommentarer: