onsdag 25 maj 2011

Vattkoppor!

Nu går det vattkoppor på Gustavs dagis! Så nu är det bara att vara extra vaksam. Chansen att han får det är ju rätt stor då det är luftburet och smittar 1-2 dagar innan utslagen kommer. Så det är bara till att vänta och se. Egentligen vore det ju bra om han fick det nu för ju äldre han blir desto farligare blir det väl att få det? Så har jag fattat det i alla fall...

Idag har en av mina bästa vänner BF med bebis nr 2. Jag går på helspänn och springer fram till telefonen när sms-signalen ringer till! Än så länge verkar det lugnt. Men snart!! Wiii! Jag är så nyfiken på vem den nya lillplutten är.

Ikväll blir det en liten girls-trip till stan. Bara jag och kära syster ska en sväng till A6 sen storhandla på City gross eller nåt.... Utan barn.. Ska bli skönt att komma bort en liten stund och bara ta hand om sig själv.

Igår kväll smög sig halsont och huvudvärken på mig och i morse när jag vaknade hade jag skiiitont i halsen. Men det känns bättre nu efter frukosten så jag hoppas att det inte blir mer... Jag har ju precis blivit frisk, tycker jag och orkar inte med en jobbig förkylning till just nu!

Nu har jag gått in i vecka 23! Ska försöka bättra mig på att fota magen så ni får se! =)
Min lilla kamera gick sönder för ett tag sen så jag har den stora i butiken mestadels och glömmer ofta att ta hem den. Men ska försöka komma ihåg den idag.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Lisa sa...

Ååå vill gärna se magen! :D Var så trevligt att träffa dig på jobbet i måndags!! Saknar dig! Tycker det är dags för en sån där pizza date snart igen! Du står för husrum så köper vi med oss pizza och cola ;) Ta hand om dig och hoppas du klarar dig undan mer förkylningar!

Pusss <3