lördag 28 maj 2011

Fina barnkläder på Kappahl

Trots att jag äger en egen barnklädesbutik måste man få variera sig lite. När jag och Frida var på A6 för någon dag sedan fick jag verkligen upp ögonen för en ny favorit, nämligen Kappahl! Jag har inte varit så bra på att kolla efter barnkläder på Kappahl innan, men jag ville ju ha allt! Både till Gustav och till bebisen! Så, så, SÅÅÅ underbara kläder! Och trots att inte Gustav behövde några kläder så kunde jag inte motstå detta!



Titta vad fina de kommer bli! =)
Gustav ska få sin T-shirt och dregglisen när han fyller 2 om en månad. Han dregglar ju något fruktansvärt fortfarande, så en matchande dregglis var ett måste. Jag tycker kläderna påminner om Molo till utseendet men inte på prislappen!

Body 69,50:-
T-shirt 79,50:-

2 kommentarer:

Annie sa...

Åh det gillar vi! Finns endel fint faktiskt. Speciellt på baby, lite farligt för en kappahlarbetare som har tre vänner med bebisar snart, hihi!
Shit vad magen växer! Så fin är den!
Puss puss på dig!

Sandra sa...

Härliga färger! Är så fint att syskonmatcha lite! :) puss