onsdag 4 maj 2011

Ultraljud!

Åh, lilla bebisen!

Nu känns det verkligen på riktigt! Både för min och för Peters del.. Vår lilla bebis mår bra och allt ser bra ut. Fick även en bra förklaring på varför bebisen "blev till".. Eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag hade inte alls ägglossning när vi var "försiktiga". Den här lilla bebisen blev nämligen till i januari och inte i december! Så jag har blivit tillbakaflyttad och är nu beräknad till den 27: september istället. Så idag är det 19+0.


Här ser ni lilla trollet.... Gulligull! =)

När vi var på ultraljud med Gustav så levde han runt väldigt. Han snurrade och rörde runt som en tok med både armar och ben. Han sög på tummen och han slog sig själv i huvudet. Haha! Men den här underbara lilla godingen var så lugn och fin.. Snurrade lite där... vilade lite... Chillade mest och bara såg ut att njuta av att få ligga i mammas mage. Det känns jättebra! Blev helt plötsligt jättesugen på att åka och kolla på barnvagnar! Gaah!

3 kommentarer:

lisa sa...

Åååå vilken liten plutt!! NU när man är gravid så ser man faktiskt skillnad på ultraljud bilder! :D haha! Innan tyckte jag alla såg typ likadana ut! MEN nu så tänker jag alltid att det inte ser ut som MIN bebis :) Tänk att det ska komma 3små bebisar! :O Galet!! Hoppas du mår bra? PUSSS

Sandra sa...

Håller med dig Lisa, även på små suddiga ultraljudsbilder kan man se skillnaden på olika bebisar. Helt fantastiskt! :) Tänk att det faktiskt kommer finnas 5 barn i vårat lilla kompisgäng! :)

Betty sa...

Sara! Så fin din bebis är! Hoppas att allt är bra med dig. Ps jag har också semester v 27 och 28 om du har tid över tycker jag att vi kan hitta på något roligt då:) puss