måndag 2 maj 2011

Jag längtar!

Åh, vad jag längtar nu! Jag längtar till lata dagar, sol och värme & glass i stora lass! Jag längtar till min semester! V 27 ska mamma hjälpa mig i butiken och v 28 ska jag ha semesterstängt. Så det blir 2 hela veckor ledigt för min del! Fantastiskt!

Det är så mycket jag vill göra. Jag vill åka till Liseberg. Inte för att jag kommer kunna åka något då, men att åka lite med Gustav ska jag nog klara av. Han kommer älska det! Sen vill jag till någon djurpark och jag vill till kusten! Jag hoppas bara för allt i världen att vi kommer ha några kronor över så vi kan göra något av detta i alla fall. Vi får ju tillbaka lite på skatten både jag och Peter. Helst av allt hade vi nog velat följa med på bilsemester ner till Italien med min mor och far. Men jag vågar inte stoppa in Gustav i bilen och hoppas att han håller sig glad hela vägen... Hmm... Nä... Det får bli någon annan gång... När ekonomin är bättre med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du börjat blogga med lite tätare intervaller. Det uppskattas :) Hoppas på lite bilder på den växande magen med. Är så spännande att följa ditt liv som gravid, egenföretagande småbarnsmamma!