fredag 6 maj 2011

Nu börjar det bli lite pirrigt...

Imorgon är det Vårlördag nere på Kärr där min butik ligger. Det är första gången jag är med och har ärligt talat aldrig hört talas om denna marknad innan fast den har varit varje år i flera år! Det har alltid varit fullproppat med folk tydligen, så det känns ju jättekul men samtidigt lite pirrigt faktiskt! Vad ska man förvänta sig? Kommer jag få mycket att göra eller blir det lugnt hos mig? Spännande! Jag hoppas ju självklart på att det kommer att vara massor att göra! ;)
Det behöver jag verkligen nu...

Jag har skaffat lite förstärkning i alla fall! De är så skönt att ha en familj som ställer upp...

Så glöm inte att besöka mig imorgon! Det kommer att vara en stor SUPER-REA! Hur mycket som helst som säljs till toppenpriser!

Läs mer om min butik här: Gustav & Lillan

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åååh, hade också gärna tittat förbi en sväng och fyndat lite! Men imorgon väntar ett par vändor till tippen och sen ska det fixas och donas inför visningen på söndag. Jag får ta en titt på det du får över sen istället, om du nu får något över vill säga. Hoppas ni i alla fall får en riktigt bra dag och jag håller tummarna för att du får massa klirr i kassan! :) Puss!

lisa sa...

Jag jobbar :( Hoppas det blir riktigt roligt med bra försäljning!! Ses på tisdag! Pusss