fredag 27 maj 2011

Jönköpings marknad!

Det är säkert 10 år sedan jag gick på Jönköpings marknad! Har för mig jag var en riktigt liten fjortis med jeansjacka och nitar! Haha!
Men ikväll ska jag åka in och titta lite med Peter, Gustav, mamma och pappa. Ska bli supermysigt! Sen har vi bokat bordGamla Wok med! Vi har kuponger där så vi får äta för 2 men betala för 1! Skitbra!

Imorgon är det Habo Marknad! Så då hoppas jag på att det blir lite mer än det brukar vara i butiken... Jag har fortfarande ett litet berg att klättra över tills jag kan andas ut för denna gång! Usch, jag vill aldrig mera sitta i den här situationen igen! Hoppas på en bra sommar innan hela höstkollektionen vräker in!

Kom gärna in till butiken imorgon! Då har jag ett toppenerbjudande! =)



Klicka på loggan för att komma till butikens blogg!!

Inga kommentarer: