onsdag 12 maj 2010

Vad tiden går...

Oj, redan onsdag. Imorgon är det torsdag och röd dag.. Peter är ledig! JAA! Helt underbart!

Idag har jag, Sandra och våra små busiga troll varit och lekt av oss på Öppna Förskolan igen. Det var betydligt mindre föräldrar och barn idag än det var förra gången, vilket faktiskt var skönt! Förra gången var vi hur många som helst och det blev väldigt stojigt och volymen var hög, man var helt slut efter den gången. Men idag var det så där lagom, härlig stämning. =)

På väg hem inköptes melon och vindruvor som avnjöts hemma hos oss tillsammans med en kopp kaffe.

Har även vaccinerat min kisse Maja idag med. Hon blir lika rädd varje gång! Usch, stackars lille missen. Hon kurar ihop sig på bordet hos veterinären med svansen mellan benen. Det blev till och med svettavtryck från hennes tassar på bordet. Stackarn! Men väl hemma nu så är det bra igen. =)
Blev lite stressigt just innan jag skulle åka iväg med henne bara. Hade lite akut behov av en barnvakt, men det löste sig i sista minut. Märkte faktiskt att det blev väldigt jobbigt för mig ganska fort när jag blev så stressad. Trycket över bröstet kom tillbaka och jag mådde skitdåligt. Men nu är det bra igen.. Men jag får verkligen tänka på att ta det lugnt!

Blev lite uttråkad efter besöket hos veterinären så jag och Gustav följde med mamma och pappa till stan en sväng. Har nu inhandlat nya badrumsmattor och nya handdukar i stark limegrön färg. Duschen är inte färdig än! Den sitter ihop nu i alla fall. Men vattnet är inte draget till den än. Detta ska fixas imorgon! Men det kliar på mig! Jag måste duscha!! Får åka hem till mamma och pappa och duscha om det inte löser sig tills imorgon.




Färgerna ser inte riktigt ut såhär som det gör på bilderna. De är mer limegröna och lite "lysande" nästan.

Från IKEA

2 kommentarer:

SoFiA sa...

Limegrönt är fint! Har massa gröna inredningsdetaljer här hemma, hoppas bara inte det blir ute ;)

Frida sa...

Oj har ni gått över på frukt nu tjejer, duktigt =)