tisdag 25 maj 2010

Förlorat ett barn i cancer

Jag blev så arg! Eller rättare sagt paff....

Kom in på en blogg där en familj precis har förlorat sin 6-åriga dotter i cancer. Och vissa människor lämnar sådana hemska kommentarer till henne. Hennes barn är underbart vackra och inte alls fula, som något pucko skrev till henne. Läs själv.... Men var beredd med lite näsdukar.

Hennes blogg

Jag hoppas aldrig att jag själv eller någon annan jag känner ska behöva gå igenom detta ofattbara. Det är helt ofattbart. Kan inte tänka mig ett liv utan min son.. min Gustav.... Jag älskar Gustav så det gör ont..

2 kommentarer:

Frida sa...

Jag såg inte ett enda taskigt inlägg, tyckte bara det var fina och vi tänker på er mm...

MrsTroll sa...

Ja tyvärr har hon fått tåla en del idiotiska kommentarer ett tag nu. Förstår verkligen inte varför man ska hoppa på någon som redan ligger ner.