torsdag 27 maj 2010

Fralla med skinka och avokado!

Idag vaknade Gustav tidigare än vanligt... Hörde att han var vaken, men önskade att han skulle somna om.. Men icke... Det var upp som gällde och en tidig frukost. Efter frukosten satte jag på en Nalle Puh film. Ganska mysigt en tidig morgon att bara mysa lite i soffan faktiskt. Sen självklart ville inte Gustav sitta i mitt knä särskilt länge. Han ville ju sitta i sin egna lilla POÄNG-fåtölj från IKEA. Han är så söt när han sitter i den. För det mesta klättrar han bara upp och ner, upp och ner, hela tiden. Men han tycker det är så kul!

Efter 10 kom Sandra och Molly och skulle spendera lite tid med mig och Gustav i väntan på att deras vovve Alice skulle trimmas färdigt. Sandra överraskade mig totalt när hon hade med sig frallor och avokado och god juice! Så det blev goda frallor med skinka och avokado, en kopp kaffe och ett glas juice. Verkligen att rekommendera! Det var jättegott! Tack så jättemycket, Sandra!

Just nu ligger Gustav och sover... och jag tror jag ska göra detsamma faktiskt... om jag hinner innan han vaknar igen.

Bye bye..

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack själv för det trevliga sällskapet! :) Både Alice och Molly ligger och sover så just nu ska jag också bara koppla av en liten stund. Härligt!

Ha en fortsatt bra dag! Puss på dig

Marits vita skrin sa...

Åh vad roligt med en till Lindexs tjej.

Ja då vet du precis hur mycket jobb det är ibland;)

Kram kram
Marit