tisdag 25 maj 2010

Mera shopping....

Mera, mera shopping blev det idag när jag åkte till stan med Sandra. Vi har haft det supertrevligt och vi har båda hittat massa fint! Sandra hittade hur mycket som helst! Jättekul! Tyvärr sprang tiden ifrån oss lite grann så vi hann inte med riktigt allt vi hade velat, men det kommer ju fler dagar. Och det kommer definitivt bli fler shoppingrundor med Sandra. =)

Vi avslutade det hela med Mc´Donalds! =)

Lite av shoppingen idag...


Leggings i ekologisk bomull 99:-____________Linne 149:- Finns i flera olika färger

Från Lindex
(länk till Lindex Shop online finns till höger)


Känner just nu att det kommer bli mycket förnyelse i min garderob. Det är behövligt! Det är inte det att jag inte har några kläder. Jag har massa kläder! Men det är inget kul med dem längre... När man har varit hemma så pass länge som jag har varit nu så blir det ju mycket att man har samma kläder jämt. Och nu ska det bli lite ändring på det, tänkte jag. Så det ska bli en ordentlig rensning i Saras Garderob! Sälja på loppis kanske????? Annie? Du som nyss stått på loppis. Är det något som du kan rekommendera mig? ;)

Ska bli så kul i helgen... Faktum är att min helg tjuvstartar lite tidigare denna vecka. Om jag har fattat rätt så kommer min kära vän Linnea hit på torsdag och sover över till fredag. Och på fredag, Yayy! Så åker jag och Linnea till Göteborg och blir modeller! Wiiie! Shopping blir det med, så klart! Och på lördag ska jag och Peter lämna Gustav hos mormor och åka till Göteborg igen! MONSTER JAM! Here we come! Det ska bli så kul!!

2 kommentarer:

Frida sa...

Kul att ni hittade så mycket skoj på stan =)
Var ska du göra av Linne sen när Peter kommer och tar över dig i GBG?! Lycka till me fotograferingen =)

Annie sa...

Ja visst kan jag rekomendera det, det är ju lite kul med! Jag lyckades skramla ihop 1200 iallafall, tycker att det var värt det! Bordet kostar 160 kr och det börjar vid åtta, men man bör vara där vid halv sju då de andra som står och säljer gärna går runt och kikar innan det har öppnat. En rolig grej om man vill tjäna lite extra.
Puss på dig!