tisdag 25 maj 2010

Galen!

Jag blir galen snart! Jag behöver en paus! En paus från allt!!

Igår var första gången på flera veckor trycket över brösten kom tillbaka. Jag fick svårt att andas och jag mådde skitdåligt! Peter hjälpte mig igenom allt....

Jag vill just nu bara vara själv! Om det så bara skulle vara för någon timme! Jag vill titta på en film! Bara jag... helt själv!! Med mitt täcke och gosiga, mjuka kläder! Men så fort jag tänker så, så får jag dåligt samvete och känner mig som en dålig mamma!!

Ska bli jätteskönt senare idag då jag ska få åka iväg till stan med Sandra, bara jag och hon. Pappa kommer hit och passar Gustav en stund innan Peter kommer hem från jobbet.


_________________________________________________________________


Blev jätterädd innan.... Jag hade precis gett Gustav frukost och satt honom i sin gåstol för att få äta lite själv. Helt plötsligt ser jag honom klättra ur gåstolen mot soffan och kryper upp i den! Läskigt! Han är nog för stor för den nu.... Hmm...

Inga kommentarer: