måndag 3 maj 2010

Lustfyllt, Gocart, planka och tårta

I söndags fyllde min pappa 52 år. Detta skulle firas med fikabufféLustfyllt här i Habo. Det var helt otroligt mysigt och GOTT! Det kostar 100 kr per person så får man äta hur mycket man vill av nybakat bröd, hemmagjorda marmelader av alla dess slag, nygräddade varma kanelbullar, småkakor, tårta, utsökt saftig morotskaka, marängsviss med MYCKET mera! Rekommenderas varmt att åka dit!

Här har ni deras hemsida för mer information och vägledning!
http://lustfyllt.eu



Jag och mina kära bröder vid Lustfyllt.

Efter det bar det av för en överraskning för Peter faktiskt. Bättre sent än aldrig fick Peter i present av min kära mor och far åka Gocart med oss alla! Det var jätteroligt! Och Peter blev väldigt förvånad över hur duktig jag faktiskt var.. Hihi...
Jag kom inte sist i alla fall.. ;)

Peter vann såklart! Bra älskling!



Hela gänget!



Gustav är ju fortfarande lite liten för att åka Gocart!
Men han fick låna hjälmen en liten stund. Gulleplutt!



Efter racet åkte vi till nästa överraskning, även denna till Peters ära. Mamma hade bokat bord på La Dolce Vita i Jönköping. Där åt vi alla planka. Gott!

Sen blev det en liten sväng till IKEA innan vi åkte hem för att äta tårta och dricka kaffe hos mamma och pappa. Pappa blev jätteglad för sitt nya fiskespö han fick av alla sina barn och respektive + ett fett kuvert med lotter. Jag höll på länge med att faktiskt vara lite rolig och slå in fiskespöt i aluminiumfolie. Haha!



Pappa med sitt fina "paket".

Tyvärr råkade jag någon gång under denna underbara dag slarva bort min kamera! Puts väck! =(





4 kommentarer:

Frida sa...

Fina bilder Sara :p hehe. Ringt till Vrooom och kollat om den är kvar där, kameran alltså?

Emil sa...

Att tilllägga, Peter vann med typ 4hundradelar över mig.. så det är nog mer rättvist att säga att det blev delad förstaplats ;)

Sara Eklöf sa...

HAHA! Sant!

Kerstin sa...

Tack Sara för att jag fick se din Kära Moder Karin...
...vad SÖT hon är i sin overall ;-)
*host host*
Ni är förstås JÄTTESÖTA ALLIHOP!!!

Hälsningar från Karins gamla kompis Kerstin