onsdag 5 maj 2010

Sjuk.....?

Usch, vaknade med ont i halsen idag.. Och när jag väl hade masat mig upp ur sängen så kände jag hur huvudvärken smög sig på. Tog en alvedon innan vi gick till Öppna Förskolan med Sandra och Molly. Det är så typiskt! Jag har inte varit sjuk på jättelänge! Jag är skitseg och är hängig..

Jag hoppas att det drar sig tillbaka innan imorgon(!!) Jag och Gustav ska ju få finbesök av min kusins fru Therese och sonen Isak. Jag vill inte ställa in det! Men sen vill jag ju inte smitta ner någon heller... Får se hur det känns imorgon. (Hör av mig, Therese!)

Goda Nyheter!
Jag har hittat min kamera! I en ficka högt upp på min jacka. Har nog aldrig använt den fickan innan. Tror inte ens jag visste att den fanns där! Haha! Men superglad är jag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för en trevlig dag, hoppas du inte blir sjuk!

Ja surt det där med huset, men jag får väl börja trakasera era grannar med fyror istället! ;)

Ha det så bra! Puss & kram