lördag 22 maj 2010

Shopping på Lindex

Idag har jag jobbat! Det var helt underbart att få komma iväg och få nöjet att jobba med något jag verkligen älskar. Kläder! Och självklart kom jag därifrån med en stor kasse med sommarfina kläder både till mig och Gustav. Kom ju på att jag inte har några shorts till Gustav. Så ett par sådana blev det. Och till mig blev det ett vitt långt linne, 2 ljusa orangea toppar & en supersnygg scarf till! Såå nöjd!

___________________________
Topp 79,50 __________________________Scarf 99:-_____ ____________________Linne 79,50




________
Turkosa shorts 99:-___________________T-shirten till höger fick Gustav med!

Jättefin till hans nya shorts/byxor



Annars i helgen har jag lagt kantsten och fått både bruna och gröna fingrar i vår trädgård på framsidan. Bild kommer när det är färdigt! Var lite ivrig med att börja i trädgården så en "före bild" blev det inte.


2 kommentarer:

Linda sa...

Urläcker sjal!

Anonym sa...

Å NEJ!!!!! Glömde H E L T bort att du jobbade, jag skulle ju komma ner. Vad ledsen jag blir nu..När jobbar du nästa gång???
Kram Sandra L