torsdag 13 maj 2010

Invigt både Twist Steppen och duschen! =)

Efter ett litet våffelkalas hos mamma och pappa då faktiskt även Gustav fick smaka på sin första våffla, åkte vi hem och tro det eller ej så öppnade jag kartongen med min nya Twist Stepper.. Och tränade!! Jag stod på den och stampade som en tok och drog i de där gummibanden (man styrketränar armarna samtidigt) I över 30 minuter! Svetten rann i pannan på mig! Härligt!


Just nu mitt enda hopp till en snygg kropp! Haha!

Efter det... Så invigde jag duschen! Den nya härliga duschen... Jag älskar den! Det var den mest avslappnande upplevelse jag kännt på länge. Bara sitta där under ett varmt vattenfall med vattenstålar i ryggen... om man lutade sig framåt när man satt där så masserade de nacken! Åh, det var så skönt! Det kändes som om man var på ett spa eller något! Helt klart värt allt jobb! (som Peter gjort, hehe) Jag stod bara för inköp av nya badrumsmattor och handdukar... =)

Här kommer före och efterbilderna jag lovat!


Före





Efter

7 kommentarer:

Sandra sa...

Vad härligt med duschen! En riktig dröm för en mamma ju! :)

Du skulle inte kunna kolla på ditt jobb efter en av varje av de söta bakverks-bodysarna till Molly?? :)I strl 80. Skulle vara jättesnällt, så får du pengar i efterhand.

Puss

Sara Eklöf sa...

Det kan jag absolut stå till tjänst med!! =)

Sandra sa...

Kanon! :)

Frida sa...

fiiint.. tycker ni ska köpa en ny toasits också, finns de inga gröna på ikea eller coop? (vet att det finns genomskinliga haha)

Karin sa...

men en träsits går väl alltid att måla..........hehe

Linda sa...

Fint!!

Emil sa...

Skitsnyggt!!!