onsdag 5 maj 2010

Slapp inte undan att bli sjuk denna gång

Nepp, denna gång kom jag inte undan. Jag är helt körd i hela huvudet! Och förkyld.... Jag har ont i hela ansiktet och det rinner i ögonen.. Mamma fick komma lite akut och ta med Gustav på en promenad innan för jag klarade inte mer. Jag däckade så fort de lämnade huset. Även nu med alvedon i kroppen mår jag skit! Jag orkar inget. Peter har fått ta hand om Gustav 100% nu ikväll. Jag ligger i soffan med täcke och orkar inte resa mig.. Konstigt, tycket jag att det kom så fort! Peter blir förmodligen hemma imorgon och är pappaledig så får jag sjukanmäla mig. Vill inte gnälla egentligen.. men man blir ju så liten när man blir sjuk och så orkeslös...

Förhoppningsvis går detta över fort med tanke på att det bröt ut så snabbt. Och jag hoppas verkligen inte att jag smittat ner Sandra och Molly... eller lilla Ella!

2 kommentarer:

MrsTroll sa...

Oj oj. Krya på dig! Hoppas att de går över snabbt..


Ja de var superskönt att vi fick en syskonvagn, inget vi hade inhandlat själv. Är inte mkt för vagnar och de var nästan en plåga när vi var tvugna att bege oss in i barnvagnsdjungeln igen innan tösen kom... Haha..

Sandra sa...

Nämen usch! Tycker synd om dig! :( Än så länge mår vi bra i alla fall. Krya på dig! Kör med pappa Peter och VILA så mycket som det bara går! :) Puss