söndag 23 maj 2010

Äntligen

Nu äntligen har jag ork att skriva lite här. Har varit alldeles för mycket för mig och mitt välmående idag. Blev en liten impulstur till A6 i förmiddags. Egentligen skulle vi bara köpa det sista till framsidan på huset, men självklart råkade man hamna på A6 också. Hmm... Köpte kanelbullebodyn från Lindex till Gustav. Den är så fin! Och billig med, bara 59,50.



Sen kors i taket, både jag, Peter och Gustav fick sig ett par nya skor. Jag köpte ett par sandaler med läderremmar som går högt upp på vaden, Peter vanliga gympaskor och Gustav fick ett par sandaler/gympaskor. Det ser ut som gympaskor men har samma funktion som en sandal... typ...
Han hade tydligen vuxit ur sina Reebok skor(!!) Hans fötter är 12,5 cm och han är bara 10 månader gammal! Otroligt stora fötter eller?!

Väl hemma var det tänkt att vi skulle hinna färdigt på framsidan innan våra gäster skulle komma vid 17. (Sandra, Markus och Molly) Vi skulle grilla och äta gott... Men all energi rann ur både mig och Peter. Det slutade med att framsidan inte blev färdig, jag fick nån depp-attack och gick med gråten i halsen ända till Gustav somnade. Då la vi oss hela lilla familjen i vår stora säng och sov ihop.. Vaknade vid halv 6!! Skönt! Mådde mycket bättre när jag vaknade så vi gick ner till Ica och handlade lite färdigmat faktiskt för jag orkade inte göra någon mat och inte Peter heller.

Hoppas alla haft en trevlig helg!

Inga kommentarer: