fredag 28 maj 2010

Modell för en dag

Idag har jag och Linnea varit i Göteborg! Vi har både hunnit med lite shopping och Modell för en dag-fotografering. Vi blev sminkade och hårstylade, sen fotade! Det var jättekul! Så alla mina kära vänner, förvänta er ett samtal av studion för jag lämnade era nummer. Det är helt gratis att bli stylad och fotad sen får man om man vill köpa bilder om man vill. Gör detta! Ni kommer inte att ångra er! Självklart säger ni nej om ni inte vill. Puss på er!


Jag köpte 3 bilder!
(825 kr)









4 kommentarer:

Emil sa...

Nemen.... sicken snygging!

Frida sa...

snyggsyster!!

Sandra sa...

Verkligen jättefina bilder Sara! :)

SoFiA sa...

Fin du är!! Jättefina bilder, ser själv fram emot min fotografering, men dock får jag ingen hårstyling, får försöka nåt snyggt själv...