måndag 24 maj 2010

Färdigt!

Äntligen blev det färdigt på framsidan tack vare min kära far. Tack pappa för all hjälp idag!

Så här ser det nu ut på vår framsida. Vi tog bort syrénträdet som stod på framsidan så lite fult är det nu innan gräset växer upp, men sen hoppas vi det blir fint även där. Har ny blomlåda också som vi fått av Peters bror. Jättefin! Sen blir det nog lite solcellslampor som ska få hoppa i dekorationsstenen med.

Packade in mig och Gustav i bilen idag och åkte till Scandinavian Photo i Bankeryd. Var bara tvungen att fråga om de visste vad som var fel på min systemkamera. Det visade sig bara vara så att jag råkat komma åt en inställning. Lätt fixat! Visste inte ens att den inställningen fanns på en kamera... Om man har synfel kan man även "fixa det" i kameran tydligen.... Så man ser bra när man ska fota... Fattar ni??

3 kommentarer:

frida sa...

Va fint det blev!

Frida sa...

fint fint!!

SoFiA sa...

Jättefint! Akta så inte träden dör bara av syrebrist. Min kille kan sånt där med trädgårdsanläggning, och han har berättat att rötterna får inget syre om man lägger sten över, dom måste ha luft som tränger ner genom jorden... *tipsar*
Vore ju synd när ni gjort så fint!