måndag 3 maj 2010

Försäkringskassan

Idag cyklade jag ner med Gustav till försäkringskassan här i Habo. Jag tyckte det var lite svårt att få ihop allt med dessa mammadagar och allt, så jag bestämde mig för att de helt enkelt skulle få äran att hjälpa en liten trög hjärna som mig. ;)

Jag blev lite lätt chockad och mycket glatt överraskad när jag fick reda på hur många dagar jag har kvar efter 10 månader. Jag kan vara hemma ca 1 år till från och med nu om jag vill och då med 5 dagar/veckan ersättning. Helt otroligt! Så jag har fått mig en liten funderare... Hmm.... Usch, vet inte hur jag ska göra. Ska jag börja jobba i januari -11 som jag hade tänkt eller ska jag vänta någon månad och vara hemma med Gustav lite till? Jag gillar ju mitt jobb.... Puuh.... Får se hur jag gör... Men jag har ju i alla fall snålat lite väl på mina dagar..

1 kommentar:

Viktor Ekblom sa...

Stanna hemma du, jobbet är kvar och till det kommer du gå mååååånga gånger sen, så ta vara på den tid du kan ha med gustav :)