torsdag 30 juni 2011

Sista dagen i juni...

Idag är det den sista dagen i juni. Det innebär att imorgon är det första dagen på juli månad och jag ändrar till sommar-öppettider i butiken. Så då jobbar jag bara 12-16! Fantastiskt skönt faktiskt! Förövrigt jobbar jag bara idag, imorgon och lördag med sen har jag 2 veckors semester! Som det ser ut nu åker vi och till Öland någon dag. Systers svärföräldrar har en husvagn uppställd där som vi fick hyra om vi ville. Och varför inte? Fast att vädret inte ser ut att bli toppen precis så känner vi att det kanske inte är något hinder. Husvagnen har ju förtält och det är faktiskt rätt mysigt när det regnar och man sitter där, tycker jag. Inte hela tiden kanske dock....
Men det finns ju så mycket annat man kan göra också, eller? Shoppa lite, kanske gå på Ölands djur och nöjespark? Vi tycker det verkar som en bra idé i alla fall. =)

Sen till nästa helg fyller min älskade pojk 2 år! 2 år! Galet vad fort det har gått! Då blir det kalas med hela stora familjen! Jag ska laga mat till alla 12 som kommer, hade jag tänkt. Som ska avslutas med tårta såklart.... =)

Inga kommentarer: