måndag 13 juni 2011

Bra start på veckan

Uppe med tuppen idag! Eller... innan tuppen tror jag, till och med.. Vi skulle först lämna Gustav på dagis, sen till barnmorskan och sen skulle Peter till tandläkaren och sen hade vi leverantörsträff med lite beställningar inför nästa vår och sommar! Lika kul varje gång! Det jag gillade allra bäst i nästa vårkollektion är alla färglada nyheter till killarna! Man har varit så rädd för att klä sina killar i rosa och lila, men så är det inte längre! Vi har ju massa rosa till Gustav och han är superfin i det!

Just nu väntar jag på att Peter ska komma tillbaka från sin mor. Hon hade lagat mat till oss, så snällt! Sen stod det ett antal samtal att ringa på vår "att göra-lista" men det är färdigt oxå.. Så sen åker Peter och hämtar Gustav tidigt idag! Har bara lite att gå igenom med honom i butiken när vi ändå är här. Det är mycket man ska lära sig innan fru Sara vågar släppa taget... Om jag någonsin kan det? Hmm... Nej, inte helt..... Jag kommer ju vara i butiken en hel del ändå och kolla läget. =)

1 kommentar:

Frida sa...

är de du själv som länkat din blogg på jnytt? får du göra det med butiksbloggen också? reklam ju ;)