tisdag 21 juni 2011

Sluta jobba tidigare än tänkt?

Usch, jag vet inte.... Jag måste ju hålla ut så länge det går, men nu börjar det bli tufft. Jag kan må jättebra en dag och känna mig pigg och alert och den andra dagen kan man inte ens böja sig för att plocka upp en leksak från golvet. Jag kan känna mig bra och sen helt plötsligt så kan man knappt röra sig. Knepigt det här med alla olika krämpor som sätter sig överallt på hela kroppen och sen bara försvinner. Men tur är väl det! Har känt mig som en riktig gnällkärring idag! Stackars Peter! Vi tog en promenad i skogen innan och första halvan gnällde jag nog konstant på smärtor både här och där. Men däremot den andra halvan av promenaden släppte allt och jag blev väldigt rapp och gick fort fram med barnvagnen och sladdade med den så som Gustav bara ääälskar att man gör!

Det är ju det att jag kan inte bara gå hem från mitt jobb för att jag har ont eller annat. Jag måste vara där! Så vi vet inte om Peter ska få börja i mitten av augusti istället för början av september. Vi får se... För att vara på säkra sidan så borde det väl bli så kanske. Med Gustav gick jag hemma i 8 veckor innan han föddes. Jag kunde ju inte jobba med alla sammandragningar jag hade då.... Vi får se.... Vi har ju fortfarande några veckor på oss att bestämma om detta...

Nu ska jag ha myskväll med min lover! ;)

Natt natt.....

1 kommentar:

lisa sa...

Var det inte 1augusti han skulle sluta? Ska han börja jobba direkt! Känner igen det där med att man har sina dagar och stunder!!! OCH det är inte ett dugg synd om Peter, vi får ju faktiskt gnälla hur mkt vi vill och ska bli uppassade på ;) Orken och tålamodet tar ju helt slut!! Pusss <3