fredag 24 juni 2011

Vecka 27

Vecka 27


Jag har senaste veckan känt mig enormt trött i hela kroppen och magen känns enorm... redan! Jag menar inte att jag är enormt stor.. Det känns bara så jämfört med förra veckan, som sagt. Och det är ju inte så konstigt. Sedan vecka 20 har jag stått hyfsat stilla på både vågen och centimetrarna runt midjan har inte rört sig mycket. Har växt ungefär 3 cm runt magen de senaste 7 veckorna och hållt mig runt + 11 kg. Men sedan förra veckan har jag vuxit 2 cm om magen och gått upp ytterligare 1,5 kg. Så det är väl inte så konstigt att man känner sig tyngre helt plötsligt.. Det känns i ryggen i alla fall! Men men.... Det är bara att hålla ut!



Chokladkaka, jordgubbar och krokantglass

Igår hade Frida bakat en midsommarchokladkaka till oss! Jättegulligt! Och mamma och pappa köpte jordgubbar till oss! Så igår firade vi midsommar lite i förväg. Det var supergott! Men trots att jag bara tog en liten bit glass och en liten bit av chokladkakan så slutade det tyvärr med illamående resten av kvällen.... =( Varför mår jag illa av sånt här som är så gott?!! Jag är ju skitsugen på det och när jag äter det så är det ju bara sååå gott.... Och sen kommer illamåendet... Att man inte lär sig!


Puss på er alla kära vänner och familjemedlemmar!
Ha en trevlig midsommar!


Puss!

Inga kommentarer: