måndag 6 juni 2011

Helgen....

Vilken underbar helg vi haft! Full av glädje, bus och vackert väder... Vi har mestadels hållit oss på hemmaplan. Vi har varit ute i princip från morgon till kväll och plaskat i poolen, spelat boll, gungat, haft fruktstund på filten mm. Bara helt underbart! Igår åkte vi en sväng till stadsparken och gick runt lite. Vi hade med oss kaffe och lite fika hemifrån och Gustav fick springa av sig i lekparken där.




Idag har vi också varit ute hela dagen. Dock har det varit lite för varmt för min gravida kropp som svällt upp ordentligt! Det kliar på fötterna.... och mina knän!... Vart är mina knän?! Förhoppningsvis kommer de tillbaka när graderna sjunker lite.. Jag mår ju bra i alla fall! Jag mår nog oförskämt bra faktiskt... Och det är ju skönt!

Nu i eftermiddags var vi bjudna på grillning hos kära mor och far. Marinerad grillad kycklingfilé, färskpotatis i ugnen, goa hemmagjorda kalla såser, sallad och vattenmelon! ÅÅH, vad gott det var! Tack snälla för maten!!

Jag och Peter har nu bestämt oss för vad vi ska göra på vår semester! Helst av allt hade vi velat hyra en stuga eller hyrt en husvagn eller något, men vi kom fram till att det blir för dyrt. Så nu har vi bestämt oss för att tälta! Detta tycker vi låter väldigt spännande och det kan gå hur som helst med en tvååring! Haha! Men jag är ganska säker på att Gustav kommer att älska det! Det kan nog till och med bli så att vi åker iväg på midsommar och är borta över hela helgen för en liten test-tältning! =) Annars är planerna att fira midsommar i B-ryd med kära vänner.... Vi får se..... Svårt att bestämma sig!




Magen i vecka 24


Inga kommentarer: