fredag 17 juni 2011

Fullspäckad helg!

Fredag är här igen! Vad fort det går mellan alla fredagar nu för tiden.. Tyvärr går ju helgerna lika fort med. Jag hänger inte med! Denna helgen är inget undantag vad gäller att det kommer gå fort. Hela helgen är fullspäckad med fikagäster och pizzaflickor!

lördag kommer min kära gamla kollega från Lindex med sin kula på magen och hennes sambo på fika! Det ska bli så kul att träffa dem igen, det är jättelänge sen vi sågs nu! Det skiljer 6 dagar på våra beräknade förlossningar så det är ju EXTRA roligt!

Och på söndag kommer mina flickor med pizza! =)
Så mysigt! Jag älskar våra tjejträffar! Peter ska iväg och fiska så de enda pojkarna som kommer vara med är Gustav och lille Vincent! Om jag hinner ska jag baka något smarrigt med! När man ändå smäller i sig pizza kan man ju lika väl avsluta med något lika onyttigt! ;)

Inga kommentarer: