tisdag 14 juni 2011

Åh, vad jag längtar!

Åh, vad jag längtar nu! Jag längtar till den dagen vi ska börja packa och åka iväg och tälta! Vi köpte ju ett megastort tält förra veckan när Peter hade fått sin skatteåterbäring. 18 kvm och över 2 meter i takhöjd! Så vi får tälta i en liten minilägenhet känns det som. Lite lyxigt! =)
Vi köpte tältet på Jula i Jönköping för 1499:- (!!) BILLIGT! Ett 12-mannatält är det.....


Bilden är lånad från Julas hemsida.

Tältet ser inte ut som på bilden. Det är mycket finare i verkligheten. Grått, svart med röda detaljer! Läckert.... Och lätt att sätta upp med!

Det ska bli så mysigt! Jag har redan skrivit en packlista med viktiga "kom ihåg" på. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm......."packlista".....det lät lite bekant! =)))

Anonym sa...

En fråga om tältet. Är de som på bilden att de är som fönster som alltid är "öppna" eller kan man stänga dom när man ska sova?Ser ut att bli väldigt ljust annars.
Funderar på att köpa ett =)

Sara Eklöf sa...

Hej anonym nr 2! =)

Det är tyg på insidan man kan rulla upp och ner, så det är inte så ljust som det ser ut på bilden. =)

Patric sa...

Hej Sara!

Funderar också på att köpa detta tält men det jag funderade på var avgränsarna till tältet så man kan dela upp sovytan. Hur är det med det?
Har ni någon ny bild på det uppslaget och med rumsdelare på plats?
Ha det gott och trevlig sommar :)
//Patric
skorpionen@hotmail.com