onsdag 8 juni 2011

Jag mår så bra!

Efter 8 månaders hårt slit i butiken ser jag nu ljuset! Det har varit något av det tuffaste jag har genomlidit, måste jag säga! Jag visste ju det.. alla sa det.... att det är tufft! Men jag trodde aldrig i mina mörkaste mardrömmar att de skulle bli så som det har varit! Imorgon löser sig det sista (förhoppningsvis!!) ekonomiska problemet något och snart kan även jag förtjäna en krona! Och som pricken över i:et kom skatteåterbäringen idag! Visserligen Peters... hihi.... Min kommer inte förrän i augusti, tror jag. Så när jag jobbat färdigt idag blir det en sväng till stan faktiskt!

Jag mår så bra nu! Usch, vad det ekonomiska kan trycka ner en! Och så skönt att vi är på väg därifrån! Men man ska ändå vara glad för det man har! Har man varandra så har man egentligen allt man behöver... Nu gäller det bara att bygga tillbaka min man! Han har gått ner fruktansvärt mycket i vikt under den här jobbigt tiden.. Han har gått ner sammanlagt 12 kilo! Men det är mycket annan skit som spelar in där med, tyvärr. Men allt löser sig nog! Jag ska se till att han kommer ner till vårdcentralen i alla fall och kollar sina värden. Känner mig ibland som om jag vore hans mamma, men jag är inget mer än en orolig fru som bryr sig väldigt mycket om sin man. Han är ju min guldklump... eller guldsticka, just nu...

3 kommentarer:

Anna sa...

Skönt att du mår bra nu efter så mycket slit. Får man fråga vad det är för butik du har?

Sara Eklöf sa...

Barnkläder! Kolla länken till höger! :-)

Betty sa...

Så himla härligt att höra Sara! Det gör mig alldeles lycklig:) Hoppas att vi ses i sommar! puss