onsdag 10 augusti 2011

Varning för hittaföretag.se och 121.nu

VARNING VARNING!

Vill varna alla egna företagare för människor som ringer från hittaföretag.se och 121.nu. Ta inte ens en diskussion med dessa!!! Svara inte ens "Ja" när de frågar ifall ditt namn stämmer!! Då kan de klippa ihop en egen inspelning och sedan skicka en faktura till er. Jag åkte dit på 121 efter att jag spelat in ett avtal. Ett avtal som jag skulle bekräfta dagen efter för jag ville prata med min man först, sa jag. Dagen efter sa de att de redan hade spelat in avtalet och att de inte gick att ändra. Jag fick betala 3500:- pga min ovisshet som nystartad egen företagare!

Hittaföretag.se är VÄRST! De ringer och påstår att man har gått med på ett gratisabonnemang och undrar om man vill säga upp det?!! För då behöver man BARA betala 11.000:-. Säger man inte upp det får man en faktura på 24.000:-. Har bråkat med en kille nyss som hotade mig med att om jag la på luren skulle han skicka en faktura till mig! Samtalet slutade med att HAN la på luren när jag sa att de borde polisanmälas!! Sen ringde Peter upp honom för han blev skitarg och sa åt dem att sluta hota hans fru. Sista killen sa va: Jag skickar en faktura!

Så nu får vi se om jag får en bluffaktura då! Är i kontakt med svensk företagsrådgivning som ska hjälpa oss.

JAG ÄR SÅ ARG!!! Och ledsen! Varför gör folk såhär?!!

Inga kommentarer: