söndag 21 augusti 2011

Lugnt i magen

I går kväll började det lugna ner sig i magen. Och idag har jag inte känt något direkt alls. Bara att allt är som vanligt! =) Bebisen knådar runt sig mest...

Det är underbart ute idag! Började dagen med sovmorgon. Gustav har haft en tuff natt (sabla tand!) Stackarn! Han kliar och gråter och vrider och vänder. Han fick alvedon vid 3 sen sov han till 09:10. Underbart för allihop här hemma.... Efter frukosten och efter att jag klippt loss Peter från att ha kört fast sin skäggstubb i skäggtrimmern (Ja, han skrek som ett as!) Så träffade vi mamma, pappa & min kära syster med familj vid spåret. Jag var redan då inställd på att få vända hem på en gång, men hör och häpna! Jag gick hela 3:an utan minsta beskymmer. Helt fantastisk med en härlig lugn promenad med familjen. Vi avslutade med kaffe, frukt och fika i vår trädgård. Jättemysigt!

Nu är maten snart klar och efter det ska vi åka till stadsparken med hela familjen och leka ordentligt! =)

Inga kommentarer: