tisdag 2 augusti 2011

8 veckor kvar...

Hade egentligen tänkt att skriva ett riktigt gnälligt inlägg om hur jobbigt det är i värmen och hur mycket jag sväller och samlar på mig vätska och går upp massa i vikt och svettas och skit MEN! Det är ju trevligare att inte göra det och skriva om något kul istället?! Eller hur?

Som tex att det idag är exakt 8 veckor kvar till bebisdagen! Man är ju så nyfiken på vem det är därinne nu! Är det en liten pojk?..... eller en liten tjej?.....
Imorgon ska jag till MVC och det ska bli spännande att höra hjärtslagen och mäta mm. I denna veckan med Gustav var då han sköt i höjden på den där kurvan när man mäter magen. Jag hade en enorm mage med Gustav och alla trodde jag skulle få tidigare än beräknat! Men icke.... Istället valde Gustav att vägra komma ut från sin trygga vrå och tvångsfödas i vecka 42+2. Lilla plutten....



Detta fina rönnbärsträd är så fint.
Det står precis utanför min butik och lyser.
Ser dock ut att bli ännu en kall vinter....

1 kommentar:

Frida sa...

.... såg också massa rönnbär, dags o börja spara pengar till elräkningen då alltså :/
Inte långt kvar till bebis nu!!!!