lördag 13 augusti 2011

Mina små modeller....


Just nu sitter jag och Peter helt utslagna i soffan. Har nattat inte mindre än 2 barn idag vilket var en väldig omställning faktiskt. Det kan man inte tro! Det är Gustavs lilla kusin Hanna som ska sova över här inatt. Hon har sovit som en stock sen vi nattade henne vid 20. Gustav somnade lite senare... vid 20.30 typ... Det har gått jättebra. Hanna är ju en riktig solstråle! Och Gustav är väldigt mån om att hon har sin tutte lättillgänglig. Haha!

Har innan de båda små trollen blivit allt för trötta hunnit med att leka lite med kameran! Det var längesedan jag fotade. Så nu har det klistrats ihop lite foton som ska upp i skyltfönsterna i butiken. Är så kul att ha sin egen son och min systers dotter där! De blir ju lite lokalkändisar! Fast de inte vet om de själva.... =)

Så här blev de!





Om ni inte har sett Maxomorras höstkollektion än så är det ett måste! Gustav har faktiskt fått inte mindre än 3 st nya toppar och ett par jeans från Maxomorra! SKITSNYGGA! Skönt att äga en egen butik på det sättet, då man i alla fall kan skämma bort sina egna barn utan dåligt samvete. =)

Kolla på bloggen! www.gustavochlillan.blogspot.com


Här ser ni Gustavs nya toppar från Maxomorra samt jeansen!
Finaste killen!!!

Finns att köpa i min butik! =)
Se länk ovan!


Inga kommentarer: