lördag 27 augusti 2011

Lycklig!

Jag är så lycklig nu! Ett härligt lyckorus lever runt i kroppen på mig och alla beskymmer är som bortblåsta. Ryggen som värker och foglossningen och alla andra underbara krämpor man får som höggravid känns inte lika mycket längre. Nu är jag inte själv i butiken längre. Jag har någon att dela allt med. Inte bara någon att prata med när allt är jobbigt utan någon att verkligen dela allt med. Planera inköp, diskutera leverantörer med mycket mera! Den tunga stenen jag burit på mina axlar är borta! Underbart att få dela med ingen mindre än min äkta make! Underbart!

Idag har vi jobbat ihop i butiken och det har gått jättebra! Gustav fick vara hos mormor och morfar under tiden. Efter det fick vi middag där sen åkte vi hem. Peter åkte iväg en sväng för att fixa lite med bilen och jag och Gustav bakade bullar! Jättefina blev de! =)
Bara det att ha ro till att baka känns fantastiskt!

Nästa vecka är det mycket som händer! På måndag händer framför allt en väldigt stor grej som kan förändra vår framtid till något ganska bra förhoppningsvis! Detta är dock fortfarande hemligt och jag berättar inget förrän allt är klart i så fall! =)
På tisdag har vi leverantörsträff! Alltid spännande! Plus att vi blivit lovade en stor leverans på måndag! Det är vääääldigt mycket som är leveransförsenat som skulle kommit i juli (!!) Så måndag, tisdag och onsdag blir det jobb, jobb, jobb! MEN på onsdag ska jag hämta Gustav tidigare på dagis för att fika med mina vänner! =)

På torsdag och fredag är jag mammaledig! Wiihii! Sen ska jag och Peter på mässa i stockholm med! Mycket nu! Mycket roligt är att tillägga!

Inga kommentarer: