onsdag 17 augusti 2011

TRÖTT!

Jag är så trött! Jag vill sova!! Gustav somnade igår efter att han varit riktig gnällig på kvällen. Kl 23 vaknade han och grät jättemycket. Efter det fick han ligga mellan mig och Peter hela natten. Men hela, HELA natten låg han och gnydde och gnällde. Han kom inte till ro. Kl 7 gick vi upp ur sängen och efter 1 timmes "gnäll" från Gustav gick han och la sig i sin säng själv och somnade. Han sov till 10 sen väckte jag honom med välling på sängen. Efter det fortsatte gnället och gråtet. Jag frågade tillslut om han ville åka till dagis. Och det ville han.... Fast det tog typ 10-15 min att lämna honom där då han inte släppte taget om mig och ville kramas och bli buren. Tillslut kunde jag åka därifrån utan tårar och innan när jag ringde till dagis så var allt som vanligt och han var glad och lekte. Så jag har inte en aning om varför han blev så ledsen och har sovit så otroligt dåligt.

Blev så glad innan när min kära bror kom förbi. Min Emil träffar jag inte allt för ofta, tyvärr. Han jobbar mycket, precis som jag och tiden räcker inte alltid till. Men vi tog en kaffe och pratade av oss ordentligt innan han åkte vidare.

Om det är uppehåll sen ikväll ska jag försöka ta en promenad igen. Får se hur de går den här gången... =/

Inga kommentarer: