måndag 15 augusti 2011

6 veckor kvar till BF

Imorgon är det 6 veckor kvar till bebisdagen! Helt galet! Ena stunden känner jag mig pigg som en mört och ena stunden kan jag knappt röra mig. Det är ju lustigt.... Sen vecka 20 har jag haft väldiga problem med promenader. Kunde inte gå en enda promenad fram till typ vecka 31 eller nått. Då kunde jag gå till Ica ibland utan att få ont. Men idag gick det inte alls! Vi skulle gå 3:an i spåret var tanken, men efter ca 100 meter fick jag så galet ont att det nästan svartnade för ögonen och jag började känna mig svimfärdig. Jag kunde inte stå upp och var tvungen att sätta mig. Fattar inte varför jag får så ont! Jag älskar att gå, älskar att promenera.... Men jag får väl vänta till lille bebisen har kommit ut, antar jag. Som förövrigt jag nu är bombsäker på är en liten kille! Jag känner det på mig... En liten lillebror är det som ligger där inne.... Vi har till och med ett pojknamn bestämt nu! Men jag berättar inte vad det är för namn! =)


Rund och go! ;)
34 fullgångna veckor....
(Iförd Peters mjukisar, förövrigt... hihi....)


Inga kommentarer: