lördag 23 juli 2011

Vad händer i helgen?

MASSA KUL händer oss i helgen i alla fall! =)

Idag så ska vi till Värnamo för att besöka våra kära vänner Linnea & Jeff. Vi har inte setts sen i JANUARI! Då hade jag precis blivit gravid så det ska bli spännande att de vad de säger nu. 14 kg senare och en jättemage! =) Och det har hänt så mycket med Gustav med sedan dess... Ska bli kul att ses!

Sen imorgon ska vi åka och titta på en barnvagn vi hittat på Blocket.se. Vi ville ju väldigt gärna köpa oss en ny barnvagn, en Emmaljunga... (Vem vill inte ha en ny vagn?!!) Men det går bara inte i vår ekonomiska sits! Och det har vi accepterat nu och ska åka och titta på en i Eksjö, en Emmaljunga med ett antal år på nacken! Haha! Men vad sjutton... Jag får la försöka pimpa till den lite?! Sen tror jag inte man använder en syskonvagn mer än 6 månader typ... (Försöker jag intala mig själv i alla fall.) För sen i vår kan man köpa en ståbräda till Gusten istället och bebis sitter ju själv då.. Perfekt!

Sen efter det ska vi till Mösseberg med Familjen Hinas-Andersson! =)
Ska bli supermysigt!

Sen hoppas jag att mina älskade föräldrar ska komma hem på söndag eller måndag från sin semester! Jag saknar dom helt galet mycket! Blir nästan lite gråtfärdig när jag tänker på det....


Gustav på sin nya stol. Tyckte det var kul att hans vän Molly har fått en likadan. =)

2 kommentarer:

Erika sa...

Fin blogg du har!

Surfade in på blocket för att leta efter en barnmöbel till våran lekstuga och hittade då en fin Emmaljunga tvillingvagn i Vara för 850:-. Kika in här: http://www.blocket.se/skaraborg/Barnvagnar___tillbehor_35052884.htm?ca=13&w=1

Önskar er en trevlig helg!
/Erika

Sara Eklöf sa...

Tusen tack för tipset!

Vagnen var jättefin, men tyvärr var den inte vändbar. =(

Men annars hade den varit toppen!

Tack Erika!