måndag 18 juli 2011

Back to work!

Yes.... Nu är jag alltså tillbaka på jobbet. Det var inte så farligt som jag trodde. Det är bara att acceptera att man får vänta ett år till på att nästa semester ska dyka upp. Men innan dess är det så mycket som kommer att hända! Vi ska få ett syskon till Gustav, min kära man ska bli delägare i mitt företag, butiken har 1-års jubileum med mycket mera! Kul!

Annars idag har jag extremt dåligt samvete! När jag lämnade Gustav på dagis innan åkte han iväg bakom hörnet på en leksaksmotorcykel och jag fastnade med att prata med en förskolelärare. Sen gick jag och satte mig i bilen och åkte till jobbet.... och kommer på att jag inte pussade Gustav Hejdå! =( Och det kändes jättejobbigt, det känns fortfarande jobbigt och jag längtar efter honom massor! Som tur är har jag bara öppet till 16 fortfarande så det är bara 1 timme kvar tills jag får åka till honom! Efter det ska jag hämta paket på posten! Fler nyheter till butiken! Lika spännande varje gång! Wiiii! Sen ska vi åka hem till bror Anton och färga hans hår! Vilket påminde mig om att jag lovat slinga systers hår(!!) För ett antal månader sedan! Hmm....

1 kommentar:

Frida sa...

Ja precis jag väntar sen april här....