torsdag 21 juli 2011

Blir det inga fler promenader?

Jag är så ledsen.... lite arg och besviken.... men mest ledsen och förtvivlad över mitt "lilla" problem! Exakt samma sak hände när jag väntade Gustav! I exakt samma vecka! Nämligen det att i vecka 20 så började jag få jätteont i magen när jag skulle ut och gå. Det hugger... och det gör jätteont i magen! Smärtan sätter sig längst ner i magen på både höger och vänster sida... Barnmorskan tror att det är växtvärk.. Det tror dock inte jag. Då hade jag väl haft ont mer än när jag går. Jag har inte ont när jag jobbar. Jag har inte ont när jag går korta, KORTA sträckor som i hemmet.... Men så fort jag går mer än typ 200 meter i sträck så börjar det! Jag känner mig som 90 år och blir tvungen att stanna hela tiden! Det är inte kul! Speciellt inte när det är något man älskar att göra i vanliga fall. Det är något av det bästa jag vet att göra på kvällen innan vi ska natta Gustav. Just det att ta en liten promenad.... Men nu kan jag inte det längre.... Med Gustav slutade dessa hugg i vecka 30. Jag är i vecka 31 nu och jag hoppas verkligen att det går över! Jag vill ju kunna gå ut och gå med Gustav sen och leka innan bebisen kommer....

Någon som känner igen problemet och kan komma med ett tips kanske?

Inga kommentarer: