tisdag 26 juli 2011

31 fullgångna veckor idag + delägare!

Ibland tycker man att det går jättefort! Men ibland så känns det ändå som att det är så länge kvar. Och det är ju faktiskt exakt 2 månader kvar imorgon till bebisdagen! Och det är ju egentligen rätt länge dit.... Känns det som i alla fall... Men från och med idag kommer det nog gå med en ruskig fart!
Idag är nämligen dagen med stort D! Dagen då min man ska säga upp sig från sitt gräsliga jobb för att om 1 månad bli delägare i mitt företag! Det känns jättekul samtidigt som jag är skiträdd. Räknade ut igår att vi bör klara oss till december förhoppningsvis på Peters sista lön och semesterersättning + min skatteåterbäring som bör komma snart med. Och föräldrapenning... Men sen vet vi ingenting! Kan gå rakt åt skogen eller det kan bli en superbra höst i butiken så vi klarar våren. Jag hoppas det! Detta är verkligen något jag vill! Jag älskar att jag gjorde det jag gjorde när jag bestämde mig för att öppna min egen barnbutik. Trots mängder med tårar när tiderna varit svåra, så har jag aldrig gett upp!

1 kommentar:

Emil sa...

You go girl!!!