söndag 24 juli 2011

Emmaljunga syskonvagn - FYND!

Jag är så nöjd! Jag är så glad! Vi har nu köpt en Emmaljunga syskonvagn som vi hittade på blocket för bara 1000:-. Egentligen ville de först ha 2500:- men de hade sänkt den till 1500:- , sen prutade jag (!!) faktiskt ner den till 1000:- Jag frågade i fall de hade haft någon liggdel till vagnen och de visade sig att de hade kvar den med fast den inte var med i annonsen. Så jag var lite fräck och frågade om man skulle kunna få med den på köpet. Och det fick vi! Så där sparade vi ett antal hundralappar! Känns skitbra! Så nu är det färdigt! På vagnfronten i alla fall.... Vagnen var i fint skick! Och efter att jag tvättat av hela vagnen så såg den ut som ny! =)

Och Gustav älskar den!



Medan pappa Peter tvättade hjulen på vagnen och fettade in dem lite så passade Gustav på att sätta sig i sittdelen på golvet och hade jätteroligt! Haha!

Vi är så nöjda med vagnen och det börjar kännas att det faktiskt inte är så länge kvar tills bebisen kommer. Men än så länge så får jag vänta med att bädda spjälsäng med mera. Fast jag är jättesugen på att göra det nu! Och sugen på att fixa med små yttepytteblöjor, tvätta upp alla de små kläderna, fixa med babyskydd med mera.. Men det får vänta lite.... Och packa BB väska med ju! Och Gustavs väska..... Hmm... Får kanske bli en ny "Att göra-lista" ?? ;)

Inga kommentarer: