lördag 12 juni 2010

Toppenkväll med vännerna

Igår hade jag en sån toppenkväll! Det var inflyttningsfest hos Helén och Martin! Deras lägenhet var verkligen jättefin! Under kvällen blev det mycket prat om ALLT och underbart härligt hög sång och dans såklart. =)
Vi avslutade sedan med att gå till Bongo (jag följde dock inte med in) Klockan var redan efter ett och jag bestämde mig för att ringa mina snälla pappa om skjuts hem. Efter ett härligt kramkalas utanför krogen åkte jag hem och sov gott! Idag mår jag förövrigt väldigt bra! =)

Bajsprat:
Har varit med om en så traumatisk upplevelse nu för en stund sen! Gustav hade kämpat länge med att försöka bajsa efter frukosten. Efter mycket kämpande började han bli ledsen och svettig. Jag försökte hjälpa till så gott det gick, men det är ju inte så lätt! Jag satte honom på toaletten flera gånger, men han fick bara ut lite kiss och fortsatte klämma. Till slut började han verkligen skrika av smärta! Det enda jag kunde göra var att krama och trösta. Efter mycket kämpande kom det, en sån tjock hård förstoppning! Jag var tvungen att kolla så han inte hade spruckigt, men det såg bra ut! Usch!! Stackarn...... Hans hår var genomblött av svett..... Men nu mår han bra och är lika full av energi och skratt som vanligt! =)

Senare i eftermiddag blir det mera bröllopsplanering!!

1 kommentar:

Frida sa...

staackars liten...