torsdag 3 juni 2010

Kalas med Sex and the City 2

Igår var en underbart trevlig kväll, måste jag säga. Kära vännen Betty fyllde år och detta firades genom att gå ut och äta på Piren i Jkpg tillsammans. Maten var jättegod! Efter maten och lite mys och prat i kvällssolen gick vi till Sf för att få titta på Sex and the City 2. (Pinsamt nog måste jag tyvärr erkänna att jag inte sett 1:an!) Men i alla fall, jag älskade den här filmen! Som mamma kände man igen sig och det var nästan lite jobbigt att jag och "Charlotte" var så lika i sina situationer. Och denna underbart ROLIGA Samantha! Haha! Jag skrattade så jag höll på att vikas dubbel flera gånger! Hon är ju för härlig! Jag måste ju faktiskt ta och se 1:an nu också, eller hur?

Annars idag har jag fått tillfälle att sätta mig i solen. Gustav sover fortfarande. Skönt! Ikväll ska hela lilla familjen till Isabelle, Tim och lilla Ella. Kameran ska med då jag ska ta lite familjefoton på dem! Jättekul!

Helgen:
Jag ska jobba på lördag! =)
Efter det ska det planeras bröllop!
Sen har faktiskt jag och Peter fått låna familjen L:s husvagn! Waaaiiiy! Så vi ska åka någonstans, vart som helst, bara för att få komma bort lite helt själva. Bara jag, Peter och lilla älsklingen.... Förmodligen hamnar vi i Halmstad någonstans. Peter är ledig även på måndag nu så det blir antingen lördag kväll till måndag eller söndag morgon till måndag. Får se... På måndagen på eftermiddagen ska vi träffas för sista gången i föräldragruppen och det vill vi inte missa! Ska bli så kul att se alla!! =)

3 kommentarer:

Therese sa...

Åh jag var också o såg filmen igår! Så bra... Jag skrattade högt! Har aldrig fastnat i serien men nu har jag nog gjort det... Kanske dags att köpa sig en SATC-dvdbox kanske?? :) Kram

Betty sa...

Tack för igår sara! jag hade jätte trevligt! Du måste se hela serien först, den är helt underbar! du har verkligen något att se fram emot:) Kram

Sara Eklöf sa...

Ja, det blir väl att man får köpa den då! =)